Cosmeticele coreene se bazează pe ingrediente naturale eficiente, folosite de sute de ani în medicina tradiÈ›ională asiatică, cu scopul de a îmbina sănătatea cu frumuseÈ›ea naturală. Femeile coreene sunt educate de la o vârstă fragedă cu privire la importanÈ›a îngrijirii tenului È™i fac totul pentru a se menÈ›ine tinere cât mai mult timp. Pentru un aspect impecabil, ele urmează o rutină zilnică de înfrumuseÈ›are cu până la 10 paÈ™i, care poate fi redusă în unele cazuri la 5 paÈ™i. IniÈ›ial pare intimidant, pentru că suntem obiÈ™nuiÈ›i să nu alocăm suficient timp pentru noi, dar nu durează mai mult de 15 minute dimineaÈ›a È™i seara.
FrumuseÈ›ea „K-Beauty” este concentrată pe prevenÈ›ie întrucât este mai greu sa găseÈ™ti un remediu (care de multe ori poate veni prea târziu), iar accentul este pus pe hidratare. Pe o piele uscată, ridurile apar mult mai devreme È™i sunt mult mai pronunÈ›ate. În schimb, tenul hidratat absoarbe mai bine ingredientele active È™i este mai curat, mai sănătos È™i plin de vitalitate.
De foarte multe ori, liniile de cosmetice clasice nu îÈ™i dovedesc eficienÈ›a deoarece, un simplu demachiant È™i o cremă, aplicate înainte de culcare, nu pot avea efecte vizibile antirid asupra tenului. Produsele coreene sunt concepute pentru a fi aplicate în straturi, unul dupa altul, astfel încât să livreze rezultate maxime, acÈ›ionând în sinergie. Fiecare infuzează mai multe ingrediente în piele, vine cu un plus de beneficii È™i îl ajută pe următorul să pătrundă cât mai profund.
Cultura dezvoltată în Coreea de Sud pentru îngrijirea tenului a conÈ™tientizat consumatorii că este important să folosească produse cu efecte benefice, care oferă rezultate reale È™i să ia decizia de cumpărare doar după o informare atentă asupra ingredientelor. Acesta este unul din motivele pentru care brandurile din această È›ară investesc constant în cercetare È™i dezvoltare, pentru a lansa produse revoluÈ›ionare, care să satisfacă piaÈ›a dornică mereu de noutate.
Produsele coreene au schimbat complet industria de cosmetice și deja sunt asociate cu Natura, Eficiența și Inovația.